wtorek, 19 czerwca 2012

DIY

Witam ! 

Dla zabicia nudy, pobawiłam się dziś trochę ciuchami.
Najpierw koszula ombre: 

tak wyglądała wcześniej 

a tak wygląda od paru godzin :)


Druga metamorfoza to sukienka, którą jakiś czas temu wygrzebałam w sh na dziale sukienek afrykańsko/hawajsko/ hinduskich, uwiódł mnie jej materiał, i dłuższy czas chodziłam w niej zakładając jako bluzkę, a dół wkładając do spodni lecz, przy tych upałach w końcu postanowiłam się za nią wziąć, i oto efekty :

PRZED- Afrika Bambucia :)


oraz po skróceniu :



tyle
na dziś 
trzymajcie 
się 
!

3 komentarze:

  1. koszula wyszła niesamowita! kojarzy mi się ze słońcem, plażą, wakacjami. a sukienka "przed" rzeczywiście wyglądała jak z Afryki ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł z sukienką! ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie przeróbki!

    OdpowiedzUsuń