sobota, 16 czerwca 2012

tutu

halo halo halo !

W związku z tym że widziałam wczoraj na urodzinach małą baletnicę która została po zajęciach w przecudnej różowej spódniczce tutu, przypomniał mi się jeden odcinek programu Dzień Dobry TVN, gdzie gośćmi były dziewczyny które prowadzą sprzedaż takich właśnie spódniczek :
 http://www.ochhtutu.pl/sesje_fotograficzne.html  (to właśnie ich strona ).

Kiedy je zobaczyłam byłam w niebo wzięta, niestety moja figura nie pozwala mi na takie cudo, ale jeśli będę miała córę na pewno jej taką zafunduję!



Moim zdaniem są genialnym atrybutem do sesji zdjęciowych, a jako ubiór mogą służyć nie tylko małym dziewczynkom, ale także odważnym dziewczynom choćby na imprezie! Na której z pewnością były by gwiazdami wieczoru :)
a Wy co o nich myślicie ?

Miłej soboty, ja uciekam na party party ! :)


1 komentarz:

  1. jestem szczesliwa posiadaczka podobnej spodniczki, sa genialne ;>

    zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń