środa, 20 czerwca 2012

today

jest ciepło, jest ciężko ale przetrwamy to ! 

cierpię na brak aparatu dlatego, tylko kilka luźnych z dziś 






koszula - diy
          spodenki - diy F&F
                              zegarek - przywieziony z targów  
                                                                        handlowych w Chinach przez kuzynkę więc po prostu: made
in china :p
 klapki - butik 

                           Tak jak nigdy nie przepadałam ze różem, ostatnio zorientowałam się że mam 5 par różowych butów, co było dla mnie dużym szokiem, bo właściwie przez zupełny przypadek do mnie trafiały. :)

Trzymajcie się ! 





5 komentarzy:

  1. Twoje różowe buty są śliczne <3

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz tych bucików pojawia się coraz wiecej w skllepach i zaczynają mi się coraz bardziej podobać :) Wydają się byc bardzo wygodne:)

    Przy okazji odwiedzin Twojego bloga, zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze rozdanie, które trwa jeszcze tylko 4 dni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są urocze! :))

    OdpowiedzUsuń